niedziela, 10 sierpnia 2014

WIADOMOŚĆ OD ABI! Ważna dla czytelników moich blogów

Odchodzę z bloggera oraz z tego bloga. Od dziś nie mam żadnych blogów ani profilu na bloggerze. Jestem pewna, że nie wrócę do blogów (moja pewność jest na 99,99%). Jeżeli ktoś ma pytanie ,,dlaczego" odpowiedź jest prosta: Zaczęłam uzależniać swoją psychikę od opinii innych. Czy nadal piszę? Tak, ale dla siebie i najbliższych. Przepraszam wszystkich moich obserwatorów oraz ciebie Ryba, że przestaję z tobą prowadzić bloga. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Dla tych, którzy chcą poznać jak dalej zakończyły się moje blogi wyślę im streszczenie. Streszczenie jak miał wyglądać blog. W zasadzie każdy z moich blogów. Kto jest chętny wysyłam na pocztę. Oto moja: rosesaper887@gmail.com
Jeszcze raz przepraszam, ale tak będzie lepiej. Nie mam blogów zaledwie kilka godzin, a już jestem szczęśliwsza. Przepraszam, że zawiodłam. Dziękuję za wyrozumiałość. Także... Dobranoc... misie.
~Była bloggerka - Abi

23 komentarze:

  1. Black777@autograf.pl plisssssssssssss wyślij wszystkie strszczenia bo jestem twoją wielką fanką i uwielbiam jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. :'(
    Bardzo szkoda... będzie mi cb brakowało.
    Wyślesz mi? Proszę ze wszystkich twoich blogów.... agakarola5@wp.pl
    Uwielbiam Cię, twoich blogów i stylu pisania... dlatego będzie mi brakowało tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Abi? :(
    Kocham twoje blogi :(
    Jejku teraz to mnie załamałaś :(
    Mogłabyś podać mi streszczenie bo jestem bardzo ciekawa. Będę tęsknić kochana <3 :(
    klaudia.1323@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziu, powiedz, że to jakiś żart... :( Będe płakać no i tęsknć bo naprawde masz niesamowity talent. Szanuje twoją decyzje i mam nadzieję, że bedziesz miała śmiech na twarzy :3 Czy mogłabyś mi wysłać streszczenia na e-mala: gumisio0115@gmail.com ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie mi ciebie strasznie brakować. Twoje blogi były moimi ulubionymi. Szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. martynawydra@interia.pl
    Szkoda, że odchodzisz, ale rozumiem cię :/ Masz wielki talent...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka szkoda :(
    niezapomniana90@o2.pl
    Uwielbiałam twoje blogi <3

    OdpowiedzUsuń
  10. weronika.cass@gmail.com
    W sumie, wysłałam ci wiadomość przez pocztę, ale jeśli coś to..
    Wielka szkoda że usuwasz blogi. Będzie mi ich bardzo brakować :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda! Będzie mi cię brakować ;'''(
    anna135@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że odchodzisz, ale rozumiem cię i czekam na streszczenie blogów
    OliwiaLover@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli to czytasz wiedz, że nawiedzę Cię na fb!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chce twoje streszczenia ja ja czytam wszystkie twoje blogi proszę. Dlaczego dlaczego.............

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze odchodzisz: "(
    Uwielbiam czytać twoje blogi... uwielbiam ciebie!
    Proszę wyślij mi streszczenie:
    r5familypoland123@Gmail.com

    Będzie mi ciebie i twoich blogów brakować: "(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielka szkoda, że odchodzisz:( Ale jeśli naprawdę jesteś szczęśliwsza, no cóż. Wiem coś o reakcji na opinie innych. Mam też nadzieję, że Rybka nie zawiesi bloga, bo ja go kofam mym serduchem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już wysłałam Ci wiadomość i tam masz wszystko napisane :) Oto moja poczta olcib1134@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka szkoda :( Tak uwielbiałam twoje blogi... No cóż szkoda. Napiszę do ciebie :* Pozdrowienia :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda. Twoje blogi były świetne. Wyślij mi streszczenie : gabi10328@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też kocham twoje blogi i szkoda że odchodzisz, prosze o streszczenoe wszystkich twoich blogów malgorzata.basiak01@gmail.com mam nadzieje że jednak wrócidz

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Zostałaś nominowana do LBA. Informacje pod tym postem:
    http://zyciesiezmienia.blogspot.com/p/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń